een half pakje kauwgum - Reisverslagen van Guillermo Boogers - WaarBenJij.nu een half pakje kauwgum - Reisverslagen van Guillermo Boogers - WaarBenJij.nu

een half pakje kauwgum

Na mijn reis van 2 jaar geleden ga ik nu weer terug naar mijn geboorteland, Panama.
Er zijn wel wat verschillen met toen. Nu gaat mijn gezin met me mee. Daniel, Laura en Jacqueline zullen zien waar ik vandaan kom, en misschien ook beter begrijpen waarom ik ben wie ik ben. Ze zullen kennis maken met een uit het niets gekomen schoonmoeder, oma en mijn 2 broers.
Daarnaast ga ik het gezin Murillo ontmoeten die ik 42 jaar geleden voor het laatst gezien of gesproken heb. Vrienden die toen mijn vader in het ziekenhuis lag voor mij zorgden en mij een huis boden. Tijdens mijn vorige reis heb ik ze gezocht, maar niet kunnen vinden.
Moeder Murillo is nu 88 jaar en is zo gespannen om me weer te zien dat ze door de dokter begeleid wordt.
Vlak voordat ik vertrok kochten Oscar en ik samen een pakje kauwgum, we aten de helft op en spraken af dat als ik weer terug zou komen we de rest soldaat zouden maken.
Hij zat elke dag met zijn zus Lourdes op hun balkon te wachten tot ik eraan kwam. Na 3 weken heeft hij de rest van de kauwgum opgegeten.
Na 42 jaar neem ik een half pakje kauwgum mee terug om onze afspraak na te komen.

Alles bij elkaar zal ook deze reis een rollercoaster van emoties worden, met onvergetelijke ervaringen en mooie momenten

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2016

Back home

16 Augustus 2016

Best of both worlds

15 Augustus 2016

Naderend afscheid

14 Augustus 2016

Moby Dick

14 Augustus 2016

Back in time
Guillermo

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 31400

Voorgaande reizen:

15 Juli 2016 - 16 Augustus 2016

een half pakje kauwgum

07 December 2013 - 31 December 2013

Na 40 jaar back home

07 December 2013 - 30 December 2013

Panama, back to my roots

Landen bezocht: