Een dagje Panama - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Guillermo Boogers - WaarBenJij.nu Een dagje Panama - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Guillermo Boogers - WaarBenJij.nu

Een dagje Panama

Door: Guillermo Boogers

Blijf op de hoogte en volg Guillermo

20 Juli 2016 | Panama, Panama-stad

Ik merk deze reis dat het bijhouden van een dagboek anders is. Vorige keer was ik alleen en bracht ik in de avonden veel tijd in mijn hotel.
Nu ben ik met Jacqueline, Laura en Daniel op pad, maar in de avonden zitten we lang te praten met de familie Murillo. Hierdoor kom ik tijd te kort om te schrijven. So be it.
De familie Murillo bestaat uit pa Oscar, ma Miriam, oudste zoon Oscarin en jongste zoon Gabriel.
Gabriel wordt in de ochtend rond 7.00 uur opgehaald door de schoolbus en is om 14.30 ur terug. Oscarin is eerste officier in een cruisebot, maar is nu net terug van een trip van 6 maanden. In de tijd dat hij hier is, probeert hij een bedrijf op te zetten. Hij detacheert mensen in de bouw. Daar is hij nu een dagdeel mee bezig en de rest van de dag brengt hij ons overal naar toe. Oscar gaat elke dag rond 5.30 uur naar zijn werk in het kanaal en komt om 16.30 uur thuis. Miriam vertrekt samen met Oscar, maar is pás om 18.30 uur thuis.
Het gezin eet door de weeks nooit samen. In huis loopt een werkster rond van 8.00. tot 17.00 uur en doet ALLE huishoudelijke klusjes. We hoeven geen ontbijt of lunch te maken. Zelfs mijn ontbijtbord mag ik niet naar achteren brengen. Ze begint nu een beetje te accepteren dat we soms iets naar de keuken brengen.

  • 21 Juli 2016 - 01:12

    Jorik:

    Hihi waar vind ik zo een werkster?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guillermo

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 31552

Voorgaande reizen:

15 Juli 2016 - 16 Augustus 2016

een half pakje kauwgum

07 December 2013 - 31 December 2013

Na 40 jaar back home

07 December 2013 - 30 December 2013

Panama, back to my roots

Landen bezocht: